سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  بازدید امروز: 1  بازدید دیروز: 3   کل بازدیدها: 8864
 
D E V I L
 
سخنی زیبا
نویسنده: علی کریمی(پنج شنبه 87/5/17 ساعت 3:45 صبح)
کسی که کشته می شود ، در جریان قتل خود سهمی دارد و نمی تواند از آن تبرئه شود . آن که چیزی از وی به سرقت می رود نمی تواند از سرزنش برکنار باشد. انسان نیکوکار هرگز نمی تواند خود را از اعمال تبهکاران تبرئه کند ، و انسان پاک نمی تواند از آلودگی و ناپاکی تبهکاران در امان باشد . چه بسا که انسان مجرم ، خود قربانی کسی است که جرم و جنایت را در حق او انجام داده.

نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
برنامه لیگ 87-88 برای تمامی موبایل ها
devil
سخنی زیبا
سخنی زیبا
پند
پند
اولین سخن

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
D  E  V  I  L
علی کریمی
شما می توانید بانگ طبل را مهار کنید و سیمهای گیتار را باز کنید ، ولی کدامیک از فرزندان آدم خواهد توانست چکاوک را در آسمان از نوا باز دارد؟

|| لوگوی وبلاگ من ||
D  E  V  I  L

|| لینک دوستان من ||
پروژه , پروژه های دانشگاهی ، پروژه های دانشجویی

|| لوگوی دوستان من ||


|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||